راهنمای خرید

راهنمای خرید کارواش خانگی

راهنمای خرید کارواش خانگی
Rate this post

شاید شما هم تمیز بودن ماشینتان برایتان بسیار مهم باشد. خرید یک کارواش خانگی مناسب شما را برای همیشه از رفتن به کارواش نجات می‌دهد.کارواش خانگی کاربرد‌های دیگری به جز شستن ماشین نیز دارد که با انتخاب درست در هنگام خرید کارواش می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید. در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا یک توضیح کامل و جامع برای شما تهیه کنیم تا در هنگام خرید کارواش خانگی به آن‌ها توجه کنید.

اگر بخواهیم به بررسی مزایای استفاده از کارواش‌های خانگی بپردازیم به صورت خلاصه می‌توانیم موارد زیر را در نظر بگیریم.

  • صرفه جویی در مصرف آب
  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در نیروی کار
  • صرفه جویی در هزینه

کارواش خانگی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید!

کارواش‌های برقی دارای تنوع بسیار زیادی هستند و هر مدل دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود است. هر کدام از ویژگی‌های تعبیه شده در کارواش‌های برقی دارای کاربردی مخصوص است. در ادامه به بررسی مهم ترین ویژگی‌‌های یک کارواش میپردازیم.

کارواش آب سرد یا آب گرم

به طور کلی کارواش‌های خانگی از این حیث به دوسته تقسیم ‌می‌شوند. کارواش‌های آب گرم برای شستشوی سطوح چرب به مراتب مناسب تر هستند. اکثر کارواش‌های خانگی موجود در بازار امکان استفاده از آب گرم را ندارند و برای شست و شوی سطوح چرب باید از مواد شوینده استفاده کنید.

کارواش چرخ‌دار یا بدون چرخ

بعضی از کارواش‌های خانگی دارای چرخ هستند که در هنگام حمل شما راحتی بیشتری دارید. برای مثال کارواش 100 بار ذغالی رونیکس مدل U100 دارای چرخ است ولی کارواش 100 بار رونیکس مدل RP-U100C بدون چرخ است.

برای استفاده‌های خانگی کارواش‌های چرخ دار و سبک مناسب تر هستند.

کارواش ذغالی یا دینامی

کارواش‌هایی که موتور ذعالی دارند سر و صدای بیشتری تولید می‌کنند و مناسب مصارف خانگی نیستند. اگر تمایل دارید تا بیشتر درباره تفاوت کارواش‌های دینامی و ذغالی بدانید مقاله زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

کارواش ذغالی بخرم یا کارواش دینامی؟

کارواش چند بار بخرم؟

وقتی درباره حداکثر فشار آب خروجی کارواش‌های برقی صحبت می‌کنیم با عددهایی بین 80 تا 210 بار مواجه می‌شویم. برای مصارف خانگی کارواش‌هایی با حداکثر فشار آب خروجی 80 تا 140 بار مناسب هستند. ما به شما خرید کارواش‌های 100 بار را پیشنهاد می‌دهیم.

مخزن کف پاش در کارواش چیست؟ آیا این مخزن کاربردی است؟

برای اینکه بتوانید سطوح چرب را بهتر بشویید شما به یک مخزن کف پاش دارید که در آن مواد شوینده را بریزید و با فشار زیاد سطوح چرب را بشویید. اکثر کارواش‌‌های خانگی دارای مخزن کف پاش هستند.

در اکثر کارواش‌های برقی مخزن مواد شوینده یا کف پاش بر روی بدنه دستگاه نصب شده است. کاربر می‌تواند مواد شوینده را داخل مخزن ریخته و در هنگام نیاز با روشن کردن مکنده مخزن مواد شوینده از آن استفاده کند. برخی از کارواش‌ها به دلیل محدودیت‌های موجود در طراحی مخزن کف پاش را بر روی گان قرارداده اند.

مخزن کف پاش روی گان کارواش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *