دسته‌بندی نشده

پرفروش‌ترین مینی فرزها

پرفروش‌ترین مینی فرزها
4.2/5 - (5 امتیاز)

مینی فرز که به عنوان آسیاب های جانبی یا دیسکی نیز شناخته می شوند، تجهیزات برقی قابل حملی هستند که برای صیقل دادن، برش دادن و سمباده زدن استفاده می شوند. آنها در طیف گسترده ای از صنایع ومشاغل قابل استفاده هستند. به طور ساده مینی فرزها نمونه قابل حمل و کوچک تر دستگاه‌های فرز هستند که به دو نوع دسته بلند و دسته کوتاه تقسیم می‌شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم پرفروش‌ترین مینی فرزها را معرفی کنیم.

پرفروش‌ترین مینی فرزها بوش(Bosch)

مینی فرز بوش دارای حداقل 750 وات توان، مجهز به گارد محافظ، حداقل سرعت بی باری 10000 دور در دقیقه، موتور چمپیون قدرتمند با کوچکترین قطر بدنه در این کلاس، خنک کننده مستقیم، تکنولوژی EMP برای محافظت از موتور در برابر اضافه بار و تضمین عمر طولانی، قدرت توربو در طراحی فشرده و کنترل استارت می باشد.

بهترین مینی فرزهای بوش

ماکیتا(Makita)

از ویژگی های منحصر به فرد مینی فرز برند ماکیتا عایق دوبل، قفل گردش برای تعویض آسان صفحه، قفل اسپیندل، موتور قدرتمند، طراحی ارگونومیک و دسته ضد لرزش آن می‌باشد.

بهترین مینی فرزهای ماکیتا

رونیکس(Ronix)

برند رونیکس دارای پرفروش‌ترین مینی فرزها می باشد که مجهز به موتور پرقدرت و با دوام، ساخته شده از آرمیچر و بالشتک های صنعتی تولید شده تحت استاندارد CE اروپا، مجهز به سیستم گیربکس صنعتی دو تیکه، مجهز به سیستم خنک کننده منحصر به فرد،طراحی ارگونومیک، استفاده از بلبرینگ های ضد غبار با کیفیت، مناسب جهت ظریف کاری، سبک و کم حجم و مناسب جهت امور نصب و دسته ضد لرزش می‌باشد.

بهترین مینی فرزهای رونیکس

چطور می توانید پر فروش ترین مینی فرزهای موجود در بازار را خریداری کنید؟

شما مشتریان عزیز می توانید از طریق وبسایت آوا ابزار مینی فرزهای موجود را بررسی و خریداری کنید، همچنین برای انتخاب راحت تر محصولات می توانید از راهنمای خرید مربوط به هر محصول و یا صفحه اختصاصی آن ها کمک بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *