دسته‌بندی نشده

بهترین برندهای دستگاه فرز

برندهای دستگاه فرز
Rate this post

پس از شناخت نیازها و خواسته‌های خود، با توجه به مدل‌ها و برندهای دستگاه فرز مختلف موجود در بازار لوازم برقی و صنعتی، این سوال برای شما ایجاد خواهد شد که بهترین برندهای دستگاه فرز کدام است؟ دقت کدام بیش‌تر است؟ و در نهایت کدام ‌یک ابزار بهتری خواهد بود؟

آوا ابزار مجموعه ای از بهترین برندها را جمع آوری کرده است؛ همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در هنگام خرید دستگاه فرز، راهنمای خرید دستگاه فرز را مطاله فرمایید.

 

برای مشخص شدن این موضوع باید به چند پارامتر توجه کنید:

قابلیت‌های محصول: به بیانی ساده، هرچه یک ابزار از امکانات بیش‌تری برخوردار باشد، باعث افزایش سرعت در حین کار، نیاز به هزینه کم‌تر برای تهیه ابزارهای مختلف و افزایش کیفیت قطعه مورد نظر خواهد شد.

کیفیت: کیفیت واژه‌ای آشنا و پرکاربرد در میان عوام و متخصصین است. چه یک تازه‌کار در حوزه صنعت باشید، چه یک متخصص، داشتن ابزار با کیفیت باعث بهبود روند کار شما خواهد شد. پس کیفیت عاملی تعیین‌کننده‌ در تشخیص بهترین مارک دستگاه فرز خواهد بود.

سابقه شرکت سازنده: درست است که به دنبال بهترین مدل دستگاه فرز هستید. اما باید بدانید، کارنامه و سابقه شرکت‌ها، نشان‌دهنده تجربه و بازخورد مصرف کنندگان محصولات آن‌هاست. پس به نظرات مشتریان آن‌ها توجه کنید. خدمات پس از فروش، راهنمایی‌ها، کیفیت محصولات تولیدی و خوشنامی یک برند، می‌تواند مهر تاییدی بر انتخاب شما باشد.

قیمت: با افزایش کیفیت، دقت و امکانات یک دستگاه فرز، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. با این‌حال توجه به رنج قیمت همواره از مهم‌ترین پارامترهای مورد توجه مشتریان خواهد بود..

 

1-برند بوش

کمتر کسی را پیدا میکنید که نام برند بوش را نشنیده باشد. کمپانی بوش در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد. این کمپانی با بیش از 300 هزار پرسنل بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم خودکار در جهان است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد. شهرت این شرکت بدلیل محصولات باکیفیت آن است.

در اوایل شروع به کار شرکت بوش قانع کردن مردم برای استفاده از وسایل اتوماتیک بسیار سخت بوده است؛ برای مثال شرکت بوش برای اینکه آرایشگرها را متقاعد کند که کار با دستگاه مو زن راحت‌تر است؛ تعدادی دستگاه مو زن به‌صورت رایگان بین آرایشگرها بخش کرد و پس از آن مردم به خرید این دستگاه رو آوردند. رابرت بوش معتقد بود که از دست دادن پول و سرمایه خود بهتر است تا اینکه اعتماد و اطمینان مردم را از دست دهد و این جمله شعار او بود..

محصولات: لوازم خانگی، ابزارآلات صنعتی، لوازم امنیتی، موتور دوچرخه برقی، قطعات الکترونیک

فرزهای بوش

 

فرز بوش

2-برند هیتاچی

هیتاچی (Hitachi) هولدینگ ژاپنی با فعالیت بین‌المللی در صنایع و کسب‌وکارهای گوناگون است. دفتر اصلی هیتاچی در منطقه‌ی چیودا در توکیو، پایتخت ژاپن واقع است.

دامنه‌ی فعالیت برند هیتاچی پس از بیش از یک قرن فعالیت به ۱۱ صنعت گسترش پیدا کرده است. این صنایع عبارتند از: سیستم‌های اطلاعاتی و ارتباطی، زیرساخت‌های فنی اجتماعی، مواد و تجهیزات صنایع بزرگ، خدمات مالی، سیستم‌های تأمین نیرو، سیستم‌ها و تجهیزات الکترونیکی، سیستم‌های خودرو، راه‌آهن و حمل و نقل شهری، محصولات دیجیتال برای کاربران عمومی، ماشین‌آلات ساخت‌و‌ساز و دیگر ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی.

امروزه ۳۰۴ هزار نفر از سراسر دنیا در این هلدینگ بزرگ با شعار ” الهام‌بخش نسل آینده ” مشغول کار هستند. در سال ۲۰۲۰ این شرکت به هیکوکی تغییر نام داد.

فرزهای هیتاچی

فرز هیتاچی

3-برند ماکیتا

ماکیتا در سال ۱۹۱۵ به عنوان یک شرکت خصوصی فروش و تعمیرات ابزار برقی در کشور ژاپن تحت تأسیس شد. این شرکت پس از چندین سال آزمایش و ارتقاء فناوری خود در سال ۱۹۳۵ اولین موتور ساخت خود را به اتحاد شوروی صادر کرد. شرکت ماکیتا در سال ۲۰۰۲ خط تولید محصولات ارزان قیمت خود را برای فروش در بازارهای آسیایی خارج از ژاپن تحت نام Maktec در چین راه اندازی کرد. محصولات Maktec نام برند ماکیتا را یدک می‌کشند و بنا به گفتهٔ این شرکت، Maktek با کاهش هزینه‌های تولید، محصول نهایی را با قیمتی ارزان‌تر ولی بدون هیچ افت کارایی نسبت به محصولات ماکیتا ارائه می‌کند..

محصولات: انواع ابزار برش و دریل خانگی و صنعتی، ابزار اندازه‌گیری دقیق، دستگاه وکیوم صنعتی و…

فرزهای ماکیتا

 

 

فرز ماکیتا

 

4- برند میلواکی

میلواکی تولید کننده حرفه ای ابزار صنعتی, لوازم جانبی و ابزار دستی برای مصرف کنندگان حرفه ای است.از سال 1924 میلادی که شرکت میلواکی شروع به فعالیت کرده جزو تعیین کنندگان استاندارد های صنعت از جمله کیفیت و دوام بوده است. میلواکی در تولید ابزار خود در کنار صنعت گران بوده و همیشه بر اساس نیاز های آن ها محصولات را طراحی کرده تا ابزاری هوشمند و کارا تر را ارائه دهد.

فرزهای میلواکی

 

فرز دیوالت

5-فرز دیوالت

فرزهای تولیدی این شرکت از باکیفیت‌ترین فرزهای موجود در بازار هستند که قیمت بالایی هم دارند اما با این حال طرفداران خاص خود را دارد. این برند در بازار ایران نیز موجود بوده و با ۶ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه‌های خود را به فروش می‌رساند. سابقه‌ی فعالیت این برند حدود یک قرن بوده و توانسته اعتماد و اطمینان مخاطبانش را بدست آورد. همچنین تنوع زیاد فرزهای این برند امکان انتخاب فرز مناسب با فعالیت موردنظر شمارا فراهم می‌کند. در نظرسنجی میان خریداران نیز رضایت افراد مشهود است.

فرزهای دیوالت

فرز دیوالت

6-برند رونیکس

اگر برای انجام پروژه های صنعتی و نیمه صنعتی خود به دنبال ابزارآلات مناسب هستید، رونیکس می‌تواند بهترین پیشنهادات را به شما ارائه کند. این شرکت بیش از ده سال است که انواع ابزارآلات دستی ، برقی، بادی، نجاری، برشی، باغبانی، اندازه گیری، جوشکاری و لوازم جانبی آنها را به بازار عرضه می‌کند. به گونه ای که گستره فعالیت آن در ایران و سایر کشورهای دنیا موجب شده است تا این برند ایرانی، شهرت و حضوری جهانی داشته باشد. محصولات این شرکت ضمن داشتن کیفیت خوب از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردارند.

فرزهای رونیکس

 

برندهای دستگاه فرز-فرز رونیکس

7- برند محک

در سال 1361شرکت البرز ابزار به منظور رقابت با تولید کنندگان این صنعت ، تصمیم بر این امر گرفت که فعالیت خود را علاوه بر تولیدات داخلی، با همکاری تنگانگ و مداوم با کارخانه هایی پیشرفته در هنگ کنگ و چین ادامه دهد، در پی این همکاری و مشارکت اقدام به تولید محصولات مشترک با نام تجاری محک کردند.

محصولات : انواع دمنده برقی، انواع اره چوب‌بری و آهن‌بری، فرز و…

فرزهای محک

 

فرز محک

8-برند آاگ

آاگ یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات الکتریکی در جهان بود که در سال ۱۸۸۳ در برلین بنیان گذاشته شد. نام تجاری AEG در سال ۱۹۹۶ توسط الکترولوکس تصاحب شد و از سال ۲۰۰۵ در بعضی محصولات این شرکت استفاده می‌شود. هم‌اکنون محصولات این شرکت در بیش از 100 کشور به فروش میرسند. دریل های تولیدشده‌ی این شرکت کیفیت بسیار بالایی دارند.

فرزهای آاگ

 برندهای دستگاه فرز-فرز ااگ

سایت اینترنتی آوا ابزار یکی از معتبر ترین نمایندگی فروش برندهای معتبر در سراسر کشور می‌باشد. همانطور که می‌دانید بازار ابزار از متنوع ترین و پیچیده ترین بازارها است و انتخاب ابزار متناسب با کار که از کیفیت و استحکام بالا و همچنین قیمت مناسبی برخوردار باشد، کار آسانی نیست، سایت آوا ابزار نیز به منظور خدمات رسانی به مصرف کنندگان و تولید کنندگانی که به ابزارآلات صنعتی نیاز دارند، اقدام به اخذ نمایندگی فروش محصولات متنوع و با کیفیت برندهای معتبر نموده است.

لذا مشتریان عزیز که تمایل به خرید و سفارش ابزارآلات  مورد نظر خود دارند می توانند به راحتی به سایت آوا ابزار مراجعه نمایند و بعد از بررسی قیمت و مشخصات  انواع برندهای دستگاه فرز، اقدام به ثبت سفارش نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات و راهنمایی های لازم می توانید با مشاورین ما در سایت تماس بگیرید. امیدواریم معرفی بهترین برندهای دستگاه فرز برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *