دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین فرزهای آهنگری

پرفروش ترین فرزهای آهنگری
Rate this post

دستگاه‌های فرز یکی از وسایل ضروری برای آهنگری می‌باشد و فرز آهنگری جزو راحت ترین و پرکاربردترین روش های برش فلزات است.شما می توانید از این دستگاه برای برش دادن، ساییدن و غیره استفاده کنید. این فرز کاربرد زیادی در صنایع خودرو دارد و در ادامه قصد داریم تعدادی از پرفروش ترین فرزهای آهنگری را بررسی و معرفی کنیم.

بهترین و پرفروش ترین دستگاه های فرز آهنگری

 

فرز آهنگری ماکیتا

برند ماکیتا (Makita) از برندهای مطرح در تولید دستگاه های فرز به ویژه فرز آهنگری می‌باشد.دستگاه فرز آهنگری این برند در دو مدل GA7040 وGA7020  جزو پرفروش ترین فرزهای آهنگری می‌باشند که در سایت آوا ابزار نیز موجود است.

ویژگی های بهترین فرز آهنگری ماکیتا
  • دارای سیستم ضد لرزش
  • مجهز به سیستم کنترل استارت
  • مجهز به دسته کمکی جهت کار آسان تر
  • بدنه عایق دوبل
  • دارای کابل 2.5 متری
  • دارای گارد محافظ
  • طراحی ارگونومیک
  • دارای سیستم محافظت از ورود براده ها به موتور
  • مناسب برای کارهای نیمه صنعتی

 

فرز آهنگری بوش

فرز آهنگری بوش (Bosch) دارای قطر میدان بسیار کوچکی است که به اپراتور اجازه می دهد با کمترین تلاش، آسیاب یا برش دهد. این دستگاه ها سبک وزن و با اندازه و شکل کوچکی ا که دارند آن را برای صنعتگران فلزی مناسب می کند. سازندگان وسایل نقلیه، لوله کش ها و سایر مشاغلی که به طور منظم از فرز آهنگری استفاده می کنند، از جمله کسانی هستند که آنها را به کار می گیرند.

 بهتربن فرز های آهنگری بوش

 

فرز آهنگری رونیکس

داشتن یک دستگاه فرز قوی برای برش فلز و سایر مواد دشوار یک مزیت بزرگ برای یک فلزکار حرفه ای است که بسیاری از عملیات ساخت فلز را انجام می دهد. فرزهای آهنگری رونیکس (Ronix) ابزار قدرتمندی هستند که می تواند طیف وسیعی از کارهای صنعتی و سنگین را انجام دهد. شما می توانید با اطمینان از این دستگاه برای برش فلز در هر زمان استفاده کنید.

پرفروش ترین فرز های آهنگری رونیکس

فرز آهنگری هیتاچی

برند هیتاچی(Hitachi) یکی دیگر از شرکت های نام آشنا در زمینه تولید ابزار برقی می باشد. موتور فرز های این برند حداقل 2000 وات توان دارند وسرعت بی باری آن ها 8500 دور در دقیقه می باشد. فرزهای آهنگری هیتاچی نیز دارای سیستم ضد لرزش و عایق دوبل هستند.

بهترین فرز آهنگری هیتاچی

فرز آهنگری آاگ

آاگ(AEG) یکی از پرفروش ترین برندهای جهان در زمینه ابزار برقی می باشد و به همین علت فرزهای آهنگری این شرکت نیز جزو پرفروش‌ترین های آوا ابزار قرار دارد.

پرفروش ترین فرز آهنگری آاگ

چطور می توانید پر فروش ترین فرزهای آهنگری را خریداری کنید؟

شما مشتریان عزیز می توانید از طریق وبسایت آوا ابزار فرزهای آهنگری موجود را بررسی و خریداری کنید. همچنین برای انتخاب راحت تر محصولات می توانید از راهنمای خرید مربوط به هر محصول و یا صفحه اختصاصی آن ها کمک بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *